Jelle

Goede inhoud, slechte uitleg.
En zelfs reclame tijdens de cursus.

Reactie ARBO centrum:

Beste Jelle,
Beste Jelle,
Bedankt voor jouw feedback. Zou je via een privé-bericht contact met ons op willen nemen? Wij willen graag met jou in gesprek om erachter te komen waarom je de uitleg van onze instructeur slecht vond.
Met veilige groet,
Marieke

Goed opletten, lezen en luisteren
Moet je slagen!

Verzorgd en goed bereikbaar. Er komt veel daglicht binnen.

Anke

Heldere cursussen met ervaren instructeurs. We hebben de cursus moeten verplaatsen naar een andere dag omdat ons werkschema werd aangepast. Dit gaf veel extra kosten.

Sander

Voor mij de eerste keer op deze lokatie,klein maar goed verzorgd.Genoeg parkeerplek en service qua aankomst.

Reactie ARBO centrum:

Bedankt voor je positieve reactie, Sander! We zijn blij om te horen dat je eerste ervaring op onze locatie positief was. Bij ARBO Centrum streven we naar een goede verzorging en service, dus het is... Bedankt voor je positieve reactie, Sander! We zijn blij om te horen dat je eerste ervaring op onze locatie positief was. Bij ARBO Centrum streven we naar een goede verzorging en service, dus het is fijn om te horen dat dit goed bevallen is. We hebben inderdaad genoeg parkeerplek beschikbaar, zodat onze cursisten zich daar geen zorgen over hoeven te maken.
Met veilige groet,
Marieke

Maikel de lange

Goed en netjes voor elkaar

Goede ervaring.
Goede leersfeer