Locatie top, trainer top!

Reactie ARBO centrum:

Bedankt voor je positieve feedback! We zijn blij te horen dat zowel de locatie als de trainer van ARBO centrum jou bevallen. We streven ernaar om hoogwaardige diensten en trainingen aan te... Bedankt voor je positieve feedback! We zijn blij te horen dat zowel de locatie als de trainer van ARBO centrum jou bevallen. We streven ernaar om hoogwaardige diensten en trainingen aan te bieden.
Melissa

Je wordt goed opgeleid en veilig leren werken.

Reactie ARBO centrum:

Bedankt voor je positieve reactie! We vinden het belangrijk om onze medewerkers goed op te leiden en een veilige werkomgeving te bieden. We doen ons best om een positieve en stimulerende werkcultuur... Bedankt voor je positieve reactie! We vinden het belangrijk om onze medewerkers goed op te leiden en een veilige werkomgeving te bieden. We doen ons best om een positieve en stimulerende werkcultuur te creƫren. Nogmaals bedankt voor je steun!
Melissa

Is de hardcopy staan veel taal fouten. Ook ontbreken her en der spaties en komma's

Reactie ARBO centrum:

Bedankt voor je feedback en het wijzen op de taalfouten, spaties en komma's in het hardcopy boek. Als je specifieke punten wilt delen of als je vragen hebt, neem dan gerust contact met ons op via... Bedankt voor je feedback en het wijzen op de taalfouten, spaties en komma's in het hardcopy boek. Als je specifieke punten wilt delen of als je vragen hebt, neem dan gerust contact met ons op via 0881230888.