Totaal niet netjes behandeld!!

In Januari een bestelling geplaatst. Een artikel was niet voorradig en zou 4 februari weer op voorraad zijn, 6 februari krijg ik een mailtje dat het product pas leverbaar is op 26 april. Vervolgens krijg ik op 26 april een mailtje dat mijn bestelling word geleverd op 3 mei. Na een half jaar word mijn bestelling eindelijk geleverd alleen ontbreekt het product waar ik zolang op moest wachten. Meteen contact opgenomen hierover en zou worden onderzocht. Heb andere artikelen retour gestuurd en 1 artikel gehouden dit artikel heb ik meteen betaald. Krijg na een week een creditnota maar is niet het product meegerekend dat ik niet heb ontvangen. Hiervoor zou ik gewoon moeten betalen. Heb hier weer contact over opgenomen. Krijg na een paar dagen een mail waarin ze een derde in de cc zetten dat we dezelfde persoon zouden zijn omdat het hetzelfde nummer is (deze persoon kan 1 cijfer verkeerd hebben gezet en dat het perongeluk hetzelfde nummer was als die van mij) de naam en het adres is heel anders en ook niet in de buurt van elkaar. Al mijn gegevens geven ze door aan een derde hierbij overtreden ze de privacy wet. Vervolgens word er niet meer gereageerd op mijn mailtjes of whatsappjes. Er heen gebeld doen ze onschuldig en bieden hun excuses aan en dat ik van het niet ontvangen product ook een creditnota krijg. Niet gekregen er weer heen gemaild krijg geen reactie. Na bijna een week krijg ik reactie en beweren ze dat ze nooit met me hebben gebeld of gezegd hebben dat ze een creditnota zouden sturen. Nu weer een week later krijg ik een herinnering van de gehele bestelling. Terwijl het al is betaald, retouren zijn verwerkt en het niet ontvangen product doen ze nog steeds niks mee.

Reactie Smulderstextiel.nl:

De periode tussen bestellen en verzenden duurde helaas wat langer. Kort na het plaatsen van de bestelling hebben wij contact opgenomen met mevrouw per email, of zij de overige producten van haar bestelling alvast wilde ontvangen, omdat 1 artikel langer op zich zou laten wachten. Dit was niet nodig, mevrouw kon wachten en het geheel mocht compleet worden verstuurd.
Na de melding dat het pakket niet compleet zou zijn geleverd, hebben we een onderzoek opgestart naar het artikel dat niet zou zijn mee verstuurd. Hieruit blijkt dat dit product zeker in het pakket moet hebben gezeten dat mevrouw ontving. Bij de retourzending gaf mevrouw op het formulier aan, dat zij er 4 terugstuurde, maar uit het retourpakket kwamen er slechts 2. Deze zijn ook direct gecrediteerd en wij hebben mevrouw laten weten dat de rest van de factuur betaald moet worden.
Mevrouw heeft telefonisch geen contact met ons gezocht, maar op alle andere correspondentie via e-mail of Whatsapp hebben wij gereageerd. Wij hebben niet de toezegging gegeven dat we alles gingen crediteren, aangezien wij het onderzoek wilde afwachten.

Score voor Smulderstextiel.nl: 0.5/5
Aangekocht product: