Eduard Oldenbroek

Heel slecht, je besteld 2 sleutels, bij aankomst blijkt 1 sleutel slechts aan een zijde geslepen te zijn.
Hun aktie is 1 sleutel crediteren, ipv de bestelde sleutel opnieuw te maken en op te sturen, dit zou hun nl een kosten post van verzenden opleveren.
Nu ik vond dit zeer slecht.
Dus adviseer ik een ieder ga naar Mastermind en laat de sleutel terplaatse maken is veel sneller en veel voordeliger!

Nee zeer eenzijdig gerichte communicatie

Reactie Slotenonline.be:

Beste,
Bedankt voor je review. Wel wat spijtig dat je de waarheid verdraait. Nogmaals zoals ik je reeds per mail meldde: je bestelde 2 sleutels en vulde de verkeerde sleutelcode in. Jouw geluk was dat we 1 sleutel per vergissing maar half ingeslepen hadden. Je kon niets met de sleutels doen omdat je de verkeerde sleutelcode opgaf.
Wij betaalde je deze half ingeslepen sleutel terug terwijl de algemene voorwaarden eigenlijk zeggen dat we de sleutel eerst naar ons retour laten komen, correct insnijden en terugzenden naar jou op onze kosten. We snappen ook dat je hier geen profijt aan hebt omdat je de verkeerde sleutelcode had besteld. We moesten deze sleutel niet terugbetalen (maatwerk) maar deden dit toch. Jij verwachtte dat we gratis nieuwe sleutels opstuurde op een andere code...

Score voor Slotenonline.be: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee