Rob

Reageert snel bij missen telefoonoproep, daarna is de snelheid ver zoek. Bij ons is een meerpuntsslot geplaatst met pennen van 10 mm. De gaten in de geplaatste aluminium strip werden door de monteur steeds groter gemaakt omdat hij de deur niet op slot kon draaien. Toen de deur eindelijk op slot kon, was het gat in het kozijn bijna 20mm. Door dit grote gat kon je de deur een stuk open drukken terwijl de deur op slot zat om er vervolgens een koevoet tussen te plaatsen. In plaats van een betere beveiliging werd het een verzwakking.

Reageert snel bij gemist telefoongesprek en is goed in dingen beloven.

Doen wat je de klant belooft, want meneer Roger is heel goed in dingen beloven maar héél slecht in het nakomen ervan.

Reactie Slotenmaker DRS:

Beste Rob,
Dank voor uw review. We vinden het vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent. Bij het vervangen van de meerpuntssluiting in het kozijn zijn de sluitkommen uitgefreesd door de monteur om de nieuwe meerpuntssluiting beter te laten lopen voor een langere levensduur. Het is namelijk cruciaal dat de meerpuntssluiting altijd in de winter en de zomer een vrije loop heeft zodat de tandwielen in de meerpuntssluiting zo min mogelijk slijtage ondervinden. Ik hoop u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.
Team Slotenmaker DRS

Score voor Slotenmaker DRS: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
meerpuntssluiting