Halina Kramer

We hebben het fantastisch gehad in skichalet Ferwall. Het eten was heerlijk en zeer gevarieerd. Ook werd er iets anders bereid voor de kinderen. Ze vonden de staf Karlien en Richie heel lief en aardig. Ze deden alles voor ze. Het chalet is keurig netjes. De slaapkamers zijn ruim van opzet en zijn uitstekend onderhouden, zo ook alle badkamers. Alle sanitair glimt zoals je vaak in Oostenrijk ziet. We begrepen dat de eigenaar van het chalet een pietje precies is en dat hij het huis tot in de puntjes onderhoud. Dat vinden wij niet erg natuurlijk en eigenlijk hoort het ook zo te zijn. Ook de ligging is geweldig, het ligt direct bij de gondel, de piste, kinderoefenweides en direct bij het centrum, maar dan wel aan de rustige kant. Wil je de drukte opzoeken, je bent er in één stap. Wij komen deze winter weer.

De dames die op kantoor van Skichalets werken weten alles over het chalet, het dorp en het skigebied te vertellen. Ik heb veel keren gebeld en iedere keer waren zeer behulpzaam, niets is ze te veel. Ook reageren ze snel en dat heb je niet bij een Sunweb. Daar duurt het dagen voordat je een antwoord krijg op je mailtje.

Score voor Skichalets.nl: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja