Karlien Wolfkamp

We hebben al drie keer een catered chalet bij Skichalets geboekt en het bevalt ons iedere keer uitstekend. Het is een heel gezellig concept in zo'n chalet waar alles voor je geregeld wordt. Het eten is heerlijk en zeer verzorgd. Chalet ligt vlakbij de gondelbaan en gelijk bij de piste.

We hadden voor de tweede keer chalet Brunelle geboekt en het is helemaal vernieuwd binnen, dus daar waren we blij verrast mee. Er zijn nieuwe prachtige box springs geplaatst op iedere slaapkamer en nieuwe kledingkasten. Ook is de woonkamer helemaal vernieuwd en is er een mooie en gezellige eetkamer gemaakt. Het is een heel fijn chalet. De ligging is perfect. Er is op een paar meter van chalet Brunelle een ski-afdaling naar de gondelbaan. Daar kun je je ski's onderdoen en je skiet zo de lift in. Deze lift is heeft direct toegang tot het grote skigebied van de Arlberg. Er zijn hier ook wat kleinere liftjes en wat makkelijke afdalingen die voor beginners en kinderen ideaal zijn. Dus daar ben je ook zo vanuit dit chalet.

Score voor Skichalets.nl: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja