Hanneke van Uden

Dit chalet is helemaal nieuw en is prachtig. Op het balkon heb je een schitterend uitzicht op de besneeuwde toppen van de Arlberg. Ook heb je uitzicht op de pistes van Sankt Anton am Arlberg. Het is en blijft een prachtige omgeving, het Arlberg gebied. We raden dit nieuwe chalet iedereen aan. De chaletstaf die ons verzorgde woont elders in het dorp en komt langs om het ontbijt te maken, te koken en schoon te maken en vertrekt dan weer. Het zijn Nederlandse mensen die dat doen met een passie voor koken en voor de wintersport. We kenden dit hele fenomeen niet, zo'n catered chalet. Maar we zijn meer dan dik tevreden. We waren nu met een klein groepje van 6 personen, maar we gaan ook vaak met een grotere groep en dit is echt een ideal concept. Je wordt helemaal verzorgd en toch blijft het jouw gehuurde vakantiehuis in de sneeuw. Alles is nieuw, dus je slaapt op nieuwe bedden en nieuwe matrassen. Het sanitair is prachtig en ook hageltje nieuw. Al met al een beauty van een huis. We hebben dit skichalet al aangeraden aan vrienden en die hebben ook meteen nog geboekt voor maart. Hartstikke bedankt voor de top verzorging.

Het hele concept vinden we fantastisch. Van het contact met het kantoor in Nederland tot ter plaatse in het skichalet zelf. Heerlijk wordt er voor je gezorgd en gekookt. Je hoeft niks op te ruimen en schoon te maken. Dit is optimaal genieten van je vrije vakantiedagen. Geen gesjouw met boodschappen, je natje en je droogje staat altijd voor je klaar. Wat wil je nog meer? Niks toch? Top organisatie.

Score voor Skichalets.nl: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja