Pauline Thijssen

Hele goede ervaring, al jaren boeken we hier met volle tevredenheid een catered chalet. We zijn jonge gezinnen met kinderen en vinden het concept ideaal. Je verblijft in een chalet en er wordt voor je gekookt terwijl je gezellig aan het borrelen bent. De kinderen zijn heerlijk aan het spelen en je zit gewoon gezellig in je eigen huis. Wat echt geweldig is, is dat de kinderen vroeg bijvoorbeeld om 18.00 uur al kunnen eten. Als ze klaar zijn kunnen ze lekker hun pyama's aan en op tijd naar bed. De ouders kunnen dan gezellig met elkaar eten. Het eten is altijd top. Voor kinderen zijn er kindermenu's en voor de ouders echt hele goede driegangendiners waar een restaurant een puntje aan kan zuigen. Wij vinden Skichalets.nl het einde.

We hadden in het begin van de week voldoende sneeuw, maar na een paar dagen begon het echt hard te sneeuwen. We hebben echt heel goed kunnen skiën met elkaar. We hebben een hele gezellige week gehad in dit skichalet Falkenstein. Je zit met het chalet direct in het centrum, dus je bent lopend zo bij de lift. We hebben een mooie skiroute ontdekt waarbij je tot vlakbij het chalet kunt terugskiën. Je ski’s en je skischoenen kunnen mooi in een depot bij de lift, maar je kan ze ook meenemen naar het chalet. Daar is ook een skischoenverwarmer. Het huis heeft grote slaapkamers. Het is veel ruimer in werkelijkheid dan je de op de foto’s ziet bij Skichalets. We hadden het hele chalet afgehuurd en de Stube is echt lekker ruim. We hebben echt veel lol gehad hier. Lekker gekaart en gezellig een biertje gedronken met elkaar. Het is zo’n leuk concept. We boeken altijd een catered chalet. Ideaal, je hoeft niets te doen, alles wordt lekker voor je geregeld en toch blijft het jouw vakantiehuis dat je huurt. In dit chalet wordt wel het ontbijt voor je verzorgd en de lekkere hapjes na het skiën, maar het diner is in Gasthof Hotel Alte Post in Sankt Anton. Dit ligt vlakbij het chalet en het was heerlijk. Nog de complimenten aan onze chaletgastvrouw Claudia. Ze deed het super. Ze maakte een heerlijk uitgebreid ontbijt met alles erop en eraan. Het huis hield ze ook kraakhelder. Één ding staat als een paal boven water, wij komen volgende winter weer terug!!!

Score voor Skichalets.nl: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja