Klantenservice & Expertise
Snelheid & Vriendelijkheid

Emre

De ervaring met Skepp viel zeer tegen. Ik heb meerdere teleurstellingen meegemaakt met Workspot (waarvoor ik ook een klachten brief voor wil indienen). Dit laatste heeft niets met Skepp te maken, hier ben ik bewust van. Maar hetgeen wat wel met Skepp te maken heeft is het volgende:
Ik werd door Skepp, oftewel door Kim Niehoff, doorverwezen naar een medewerker van workspot, Gijs van Dijk. Er hebben meerdere teleurstellingen plaats gevonden, zoals eerder aangegeven. Later kreeg ik een mail van Kim Niehoff:

"Beste Emre,

Hoe was het gisteren bij het Westblaak Hartmans kantoor?

Kim Niehoff"

Hier antwoordde ik als volgt (met maar 1 vd teleurstellingen die ik mee heb mogen maken):

"Hey Kim,
Het ging een beetje chaotisch en ik en mijn collega's waarmee ik samen de kamer wil huren waren nogal teleurgesteld, omdat er werd aangegeven dat de kamerprijs van 350 euro niet klopte. Sterker nog, die kamer zou niet beschikbaar meer zijn en de totale prijs incl btw zat rond de 465 euro van der gelijke kamers.
Klopt dat wel? Ik liet degene die ons hielp (Gijs van Dijk) de mail zien en die zei dat de prijzen die op de mail (van jou) stonden, verouderd waren en daarom niet kloppen.
Emre Özkuzugüdenli "

Als volgt krijg ik dit antwoord:

"Hoi Emre,

Wat vervelend om te horen! Wij ontvangen de beschikbaarheid en bijbehorende prijzen van de verhuurder en hebben helaas niet doorgekregen dat de prijzen/beschikbaarheid gewijzigd is.

Met vriendelijke groet / Kind regards / Mit freundlichen Grüßen,"

Hierdoor krijg ik sterk het idee dat er niets met de gevraagde feedback wordt gedaan, en dat het alleen gevraagd wordt voor de formaliteit.

Verbeterpunten of tips? (niet verplicht)

- UP TO DATE PRIJZEN !
- Geen feedback vragen als daar toch niets mee wordt gedaan

Reactie Sollf - Click. Rent. Work.:

Beste Emre,
Het was natuurlijk niet onze bedoeling om bij jou de indruk te wekken dat wij niets met je feedback hebben gedaan. We proberen ons aanbod altijd zo actueel mogelijk te houden, maar met de succesvolle kantorenmarkt verandert het aanbod erg snel, waardoor het soms voorkomt dat onze informatie niet klopt. Dit proberen we natuurlijk altijd te voorkomen en we checken het aanbod gelijk bij de verhuurder wanneer we berichten zoals die van jou ontvangen. Zo kunnen we dergelijke situaties in de toekomst voorkomen voor anderen. Gelukkig gaf je net telefonisch bij mij aan, dat het wel gelukt om bij de locatie een kantoor te huren in de prijsrange die ik aan je heb gecommuniceerd. Ik wil je dan ook nog via deze weg heel veel succes wensen in je nieuwe kantoor.

Score voor Sollf: 2.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Afgenomen dienst: