Sition

Cindy van Zutphen

Voor mij was deze training niet zo interessant, omdat er heel veel geautomatiseerd is en via SAP loopt.
Daarom vond ik de dagen erg lang en heb ik niet het gevoel veel wijzer te zijn dan hiervoor.
Wat ik gemerkt heb is dat Magento niet eenvoudig is en je het pas echt onder de knie krijgt als je het zelf installeert. Dat is iets wat ik nu gedaan heb en zal hier vervolgens zelf verder mee moeten gaan.

Ik zag de training niet echt als training, maar meer als informatief gegeven. Ik heb verschillende trainingen/cursussen gevolgd en die waren veel meer klassikaal met opdrachten en slides die je daarna gemaild kreeg om hier nog wat mee te kunnen doen.

Van te voren werd aangegeven dat je wordpad en een ftp programma (filezilla) nodig had. Dit had ik netjes geïnstalleerd, maar is helemaal niets mee gedaan.

De dagen vond ik erg lang. Dit omdat er buiten de lunch verder geen pauzes ingelast werden en er aan één stuk doorgegaan werd. Ik ben daarom zelf tussendoor even naar buiten gegaan om een sigaretje te roken.

Michel was verder erg vriendelijk en weet waar hij het over heeft. Je kan zien dat hij kennis van zaken heeft.

Score voor Sition: 3/5
Beveelt u dit bedrijf aan Ja
Afgenomen dienst: