Bas en Nathalie

Oké, we gaan de zolder verbouwen en willen graag een dakkapel plaatsen. Dan kan het zoeken beginnen. We kwamen in eerste instantie uit bij Simons. We kwamen binnen, werden vriendelijk ontvangen en ze hadden een heel duidelijk en helder verhaal. De offerte werd opgemaakt en ondanks dat we geen verwachtingen hadden qua prijs waren we toch een beetje geschrokken. We liepen naar buiten met een heel vertrouwd gevoel, maar lichtelijk geschrokken naar buiten.

Nou toch maar even verder zoeken en kwamen we uit bij een andere partij. Dakkapel had niet de zelfde features maar de offerte was bijna de helft goedkoper. Vergunningaanvraag, vragen over de dakkapel, over de tekening, telkens kwamen we met meer vragen buiten dan dat we antwoorden kregen. Wegens omstandigheden heeft onze planning tussendoor even stilgelegen en we hoorden ook niets meer van het andere bedrijf.

Toen we eindelijk onze verbouwplannen weer op wilden pakken was het eerste wat we tegen elkaar zeiden, dan zullen we toch Simons maar bellen, want het gevoel was gewoon goed. Rob stond ons weer vriendelijk te woord en heeft een nieuwe offerte gemaakt. We hebben getekend en afgelopen donderdag (4 mei) is de dakkapel geplaatst. We zijn helemaal blij en tevreden en hebben al veel positieve reacties uit de straat mogen ontvangen.

Onze les hebben we wel geleerd, luister naar je gevoel en dat gevoel zit bij Simons helemaal goed.

Score voor Simons Kozijnen: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja