Silhouette Europe

Silhouette Europe Ook benieuwd naar feedback over de webshop Silhouette Europe? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company168
8.3/10
92 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Silhouette Europe met 8.3/10. Gebaseerd op 168 ervaringen.
Voldoende (6/10)

Beoordeling

Silhouette Europe 1 beoordeling
Goed (8/10)

Na aanleiding van deze enquête heb ik wel een paar opmerkingen. Bij sommige punten is het niet mogelijk om 'niet van toepassing' in te vullen of antwoorden over te slaan. Ook de mogelijkheid om de ingevulde enquête niet te willen publiceren mis ik.

nvt

zie eerste vraag

Score voor Silhouette Europe: 4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja
Geslacht:man
diverse

Na aanleiding van deze enquête heb ik wel een paar opmerkingen. bij sommige punten is het niet mogelijk om 'niet van toepassing' in te vullen of antwoorden over te slaan. ook de mogelijkheid om de ingevulde enquête niet te willen publiceren mis ik.

Bedrijfsinformatie

Silhouette in Europe is een initiatief van DDS Druma. Wij leveren allerlei decoratiematerialen en –technieken. Van professionele grootformaat printers tot apparatuur voor zeefdrukken en van specialistische inkt tot allerhande zelfklevende folies. We hebben een groot magazijn in Tilburg en een zeer breed assortiment op voorraad. Naast A-merken leveren we ook onze eigen materialen, vaak tegen een gunstigere prijs.
Adres
De Posthoornstraat 8