Bennie Helsen

Ronduit SLECHT! Een silhouette cameo 4 besteld bij hen en een toestel aangekregen dat niet goed snijdt ondanks allerlei instellingen te hebben uitgeprobeerd die online te vinden zijn. Teruggestuurd (want via bol.com besteld en recht op 30 dagen bedenktijd) aangezien het toestel niet degelijk blijkt te werken. Silhouette Europe weigert de retour omdat het toestel gebruikt is (lees: uitgetest zoals ik hierboven beschreef en de snijmat werd hierdoor beschadigd). Alle begrip voor dus dat we eventueel de snijmat konden vergoeden, maar Silhouette Europe wil hiervan niet weten. Een zeer onvriendelijke medewerker 'Arnold' verschillende keren aan de lijn gehad, maar zij willen niet tot een overeenkomst komen. Ik heb ondertussen al ergens anders een nieuw toestel gekocht, dat wel goed functioneert. Nu ben ik dus mijn geld kwijt en zullen zij waarschijnlijk die geretourneerde silhouette nog eens opnieuw gaan verkopen. Helemaal gedegouteerd van deze service! NOOIT bestel ik nog iets bij hen.

Helaas geen

Eerlijkheid

Reactie Silhouette Europe:

Beste, we hebben u diverse malen getracht te benaderen telefonisch maar kregen nimmer gehoor, na wat op en neer gemaild te hebben via Bol.com is er contact geweest. De machine is zodanig gebruikt dat deze voor ons onverkoopbaar is, we hebben dit probleem met Bol.com opgenomen en worden ook door hun in het gelijk gesteld de machine niet te accepteren. De machine is dan ook inmiddels retour aan u gestuurd, wij hebben hier immers niets meer aan. Met vriendelijke groet Team DDS Druma bv

Score voor Silhouette Europe: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Silhouette Cameo 4