Linda de Jong

Na de Advanced training in Mei ben ik enthousiast te werk gegaan en heeft Power BI een vlucht genomen. Je loopt toch tegen wat dingen aan en je weet niet hoe je het op moet lossen.
In de eerste twee cursussen ben je voornamelijk aan het focussen hoe je data gepresenteerd krijgt. Dan ga je met eigen data werken, en komt er een wildgroei aan rapporten en data sets. Vervolgens kom je op het punt van organisatie en het stukje techniek, dat nog niet eerder behandeld is. Je mist nog net dat laatste stukje. Het materiaal dat wordt aangeboden sluit precies aan op je behoefte. Ik had goede ervaringen met de eerdere twee trainingen. (de Basis was bij ons In-house). Online vind ik heel goed te doen, het is wel intensief en de interactie is minder dan fysiek, maar wel heel prettig. Er zit een week tussen, zodat je tijd hebt om tussendoor de trainer te mailen. Dan behandelt hij dat de tweede dag. SignOn heeft 100% waargemaakt wat ik zocht. De trainer Jeroen krijgt een 10! Super ! Hij is echt een enthousiaste "nerd", hij kan het heel goed vertalen en overbrengen. De timing is goed, snelheid was prima en hands-on. Ik beveel deze training zeker aan!

Score voor SignOn ICT trainingen+: 5/5
Beveelt u dit bedrijf aan? Ja
Gevolgde training: