Thijs

Deze training lijkt mij een goede aanvulling op wat ik nu kan en voor de toekomst. Vanuit mijn Master opleiding heb ik dingen met data visualisatie tools gedaan, zoals Tableau. Dit is een mooie aanvulling. Ik heb nu een goede basis kennis en we hebben wat extra bestandjes meegekregen om mee te kunnen werken, dat kan ik er later nog een keer bijpakken. Voor de toekomst kan ik hier zeker wat mee!. Tussentijds kregen we een document/ handleiding toegestuurd, ideaal! Onze organisatie heeft voor SignOn gekozen, de blended learning geeft een korte refresh,(ik kende Power Bi nog niet) en geeft een makkelijk instapje, zonder dat er in de training tijd aan wordt besteed en de niveaus van de cursisten wordt bij aanvang geleveld. Online is goed bevallen, ik heb eerder elders een Online training gevolgd, deze was echt beter! Iedereen had zijn camera aan, dat zorgt voor een betere sfeer een goeie interactie en Freddy is een hele toffe trainer! De training heeft voldaan aan mijn verwachtingen en ik beveel deze training aan.

Score voor SignOn ICT trainingen+: 5/5
Beveelt u dit bedrijf aan? Ja
Gevolgde training: