Ik werk als applicatie beheerder, wij werken met TOPdesk om de meldingen te registeren. We gaan data analyseren vanuit TOPdesk: hoe lang staan meldingen open, hoe lang staan wijzigingen open etc. Aan de hand van de informatie kunnen we verbeteringen doorvoeren. We hebben Power BI gekozen als tool en hadden al wel naar Power BI gekeken, maar heel basis. De data die we hadden was ruw en wilden we gereed maken om te kunnen gebruiken met Power BI om visualisaties te kunnen maken. Via internet zijn we bij op deze cursus gekomen. We hebben tarieven vergeleken, SignOn geeft een aantal prijzen gewonnen en heeft goede referenties. SignOn heeft zeker waargemaakt wat ik zocht! Freddy is een goede trainer en gaat rustig door de stof heen en laat je zelf nadenken. We trainden in een kleine setting, dat is fijn, 5 cursisten. Mijn ervaring met Online training is heel goed. De trainer deelt z’n scherm. Als je een goede werkplek hebt kun je op je tweede scherm Power BI zetten. Online is niet minder dan op locatie, de kwaliteit is identiek. Blended Learning is prettig en werkte goed en geeft een goede voorbereiding op de cursus. Alles al geïnstalleerd en een eerste opdracht om de look en feel van Power Bi te ontdekken. Ik beveel deze training aan!

Score voor SignOn ICT trainingen+: 5/5
Beveelt u dit bedrijf aan? Ja
Gevolgde training: