Steenhouwer

Top bedrijf

Prachtige shutters. Mooie afwerking. Top monteur. Duidelijke uitleg.

Goede prijs, degelijke producten, vriendelijke service

Monsters reddingsbrigade

Monsters reddingsbrigade

Super nette schutters. En zeer netjes gemonteerd

Saskia de Bel

Geweldig!

Goede communicatie; duidelijke uitleg, uitstekende prijs-kwaliteitverhouding, aardige medewerkers. Prachtige shutters!! Extra complimenten wil ik geven aan monteur Joris, die is echt top! Heel... Goede communicatie; duidelijke uitleg, uitstekende prijs-kwaliteitverhouding, aardige medewerkers. Prachtige shutters!! Extra complimenten wil ik geven aan monteur Joris, die is echt top! Heel betrokken bij zijn werk, overlegde en gaf goeie uitleg en was ook nog aardig. Top resultaat! Als alle werklui waren zoals hij, zag de wereld er heel anders uit!!

Franken

Positief

Doen wat ze beloven.

Rene van Geloven

Op korte termijn een afspraak kunnen maken. Zowel het inmeten als het plaatsen is geheel volgens afspraak en met veel betrokkenheid gedaan. Communicatie is duidelijk. Zeer nette medewerkers

Klantvriendelijk en deskundig

Hele fijne benadering en goed advies van de vertegenwoordiger door goede informatie tot een mooi resultaat gekomen , ook de plaatsing van de shutters verliep super goed . Hij werkte super netjes &... Hele fijne benadering en goed advies van de vertegenwoordiger door goede informatie tot een mooi resultaat gekomen , ook de plaatsing van de shutters verliep super goed . Hij werkte super netjes & precies !! Hij gaf goed advies hoe om te gaan met de shutters en demonstreerde dit dan . Mijn ervaring met dit bedrijf is zeer goed !

Omgang & advies
Nauwkeurig & goed

Jacha en Julien

Het gesprek met de vertegenwoordiger was redelijk/goed. Toch het besluit genomen de shutters bij de Shutterkoning te bestellen. Bij de plaatsing van de shutters maakte de monteur schade aan onze... Het gesprek met de vertegenwoordiger was redelijk/goed. Toch het besluit genomen de shutters bij de Shutterkoning te bestellen. Bij de plaatsing van de shutters maakte de monteur schade aan onze muur en plint. Natuurlijk geen opzet en hij gaf aan dat dit hersteld zou gaan worden door de Shutterkoning of door iemand laten doen en de factuur in te dienen. U wordt zsm gebeld door de Shutterkoning. Na ruim een week hebben wij zelf contact opgenomen met de Shutterkoning. Wij werden in telefonisch contact gebracht met een dame welke zeer kortaf was en geheel niet open stond voor onze beleving. U heeft een aanbetaling gedaan en in deze voorwaarden staat dat als er schade gemaakt wordt dit niet de verantwoordelijkheid is van de Shutterkoning. Bijzonder toch dat de monteur anders aangeeft. Op de vraag of wij in contact gebracht mochten worden met een leidinggevende was deze dame heel duidelijk nee dat doe ik niet. Ik bepaal de agenda's en/of iemand contact heeft met een leidinggevende danwel de directie. Oké bijzonder maar wij stonden dus voor een dichte deur. Enige tijd later werden wij teruggebeld door deze dame waarin zij aangaf dat zij iemand van de directie had gesproken en deze ook had aangegeven dat de schade niet vergoed zou worden. Bijzonder de monteur maakt schade, wij hebben een schadepost en mogen het zelf oplossen!
Op de vraag mevrouw zou ik u naam mogen was deze dame zeer onbeleefd, vertelde haar naam, geboortedatum, straat waar ze woonde en gooide vervolgens de hoor erop.
Hoe kun je een klant doen verbazen?

Klantvriendelijkheid 0
Service 0
Empathie 0
Asociaal 10

Na alle verbazingen hebben laten bezinken hebben wij de vertegenwoordiger gebeld.
Ons gehele verhaal uitgelegd, wat begrijpelijk is hij heeft hoor en wederhoor toegepast bij zijn collega's.
Natuurlijk hadden wij niet de illusie dat hij met een heel positief punt zou terugkomen en dat bleek ook een dag later.
Ze vallen elkaar natuurlijk niet af binnen het bedrijf.
Dat er bewijs is dat zijn vrouwelijke collega zeer onbeschoft met ons is omgegaan was deze vertegenwoordiger niet van gediend dat dit hem werd verteld. Ook hij sloeg in een keer om in zijn toon en werd kortaf.
Gelukkig weten wij beter en weten wat wel/niet kan en mag.

Zouden wij de Shutterkoning aanraden NEE!

Ga niet met dit bedrijf in zee!

GEEN

Ranzijn

Zeer goed bedrijf ,klantvriendelijk en vakkundig geplaatst

Werknemer Daan (van shutterkoning ) is een vakman .

Kenter

Wij zijn heel erg tevreden over de Shutterkoning!

Snelle respons, zeer nauwkeurige inmeting, denken mee en de montage ook perfect. Komen de afspraak na.