Special Cosmetics

Prima, snel en zeer klantvriendelijk geholpen!

Beschrijf hier uw ervaring

Ik ben geadviseerd door Bram Bottenberg. Van begin tot eind heeft hij meegedacht, ons niks “aangesmeerd”, mij een heel goede deal gegeven voor een nieuwe auto voor één van onze accountmanagers.... Ik ben geadviseerd door Bram Bottenberg. Van begin tot eind heeft hij meegedacht, ons niks “aangesmeerd”, mij een heel goede deal gegeven voor een nieuwe auto voor één van onze accountmanagers. Alles ging snel, soepeltjes, de auto is keurig gebracht. Bram belde zelfs nog na 3 dagen om te vragen hoe de auto beviel en of alles naar wens was. Echt super! Ik kan dit bedrijf echt aanraden.

Beste Special Cosmetics,
Beste Special Cosmetics,
Wat fijn om te horen dat Bram je heeft kunnen helpen met het uitzoeken van de perfecte auto voor de accountmanager. Mocht je vragen hebben kunt ons altijd bereiken via telefoon of mail.

Gorinchen Facilitair

Goed en overzichtelijk bedrijf

Beschrijf hier uw ervaring

Dankzij Dave van der Ham, snel en een nette afhandeling gekregen omtrent het overnemen van de lease bus.
Gorinchem Facilitair
Ümit

Beste Gorinchen Facilitair,
Bedankt voor je review en het compliment voor Dave.

Bron Beheer

Super snelle service en correcte levering

Super ervaring

Beste Ron,
Bedankt voor de sterren!

Peter van den Hoogen

Top. Snelle acties.

Beschrijf hier uw ervaring

Ultrasnelle reacties en acties! Gemakkelijke no nonsens omgang. Daarom de keuze voor Shortleaseland. Top Lorenzo!

Beste Peter,
Hartelijk bedankt voor uw aanbeveling en het compliment voor Lorenzo. Wij wensen u veel rijplezier toe.

Short leaseland

SUPER tevreden, ik ben goed en snel geholpen gelukkig. En een hele aardige medewerker die elke moment bereikbaar was en vriendelijk.

Beschrijf hier uw ervaring

Een hele goede ervaring, zeker voor herhaling vatbaar.

Beste,
Hartelijk bedankt voor deze mooie review. Service staat bij ons voorop, dus fijn om te horen dat deze u goed is bevallen. Wij wensen u veel rijplezier toe.

Calavera

Top dienstverlening en een snelle afhandeling van mijn aanvraag! Ze doen werkelijk wat ze zeggen op hun website!

Beschrijf hier uw ervaring

Zeer snelle reacties op vragen en denken met je mee om je zo goed van dienst te kunnen zijn.

Reactie Shortleaseland.nl:

Bedankt voor je mooie review. Wij wensen u veel rijplezier toe.
Team Dealerleasing

Chris

Geweldige en snelle service. Commucitatie per mail was perfect. Kreeg altijd snel een antwoord op mijn vragen.

Beschrijf hier uw ervaring

Ik heb de auto zojuist ontvangen en het is perfect. Precies wat er is geoffereerd.

Hallo Chris,
Bedankt voor uw positieve review, wij wensen u veel veilige kilometers toe!

Henk Peusken

Gisteren 25 maart 2021 mijn eerste elektrische auto in Oss opgehaald, de auto stond glimmend klaar en na een uitgebreide uitleg terug naar Zutphen gereden. Het was een geweldige ervaring

Beschrijf hier uw ervaring

Ook de hele financiële afwikkeling ging heel soepel

Beste meneer Peusken,
Bedankt voor uw review. Fijn om te horen dat onze service u goed is bevallen! Wij wensen u veel rijplezier in uw E-Golf.

WE Management Int. BV

Had op korte termijn een mobiliteitsoplossing nodig waar ik niet jaren aan vast zat. Shortleaseland regelde binnen een week een oplossing tegen een scherp tarief.

Beschrijf hier uw ervaring

Snel en flexibel, goede prijs, meedenken met de ondernemer

Beste WE Management,
Bedankt voor uw review! Flexibiliteit is voor veel ondernemers belangrijk.
Dit proberen wij dan ook altijd te realiseren.

Mazojo

Vriendelijke medewerkers, snel qua communicatie en informatie.

Beschrijf hier uw ervaring

Ik ben heel erg tevreden en raad het iedereen aan die een leaseauto zoekt. Top service!

Reactie Shortleaseland.nl:

Hartstikke bedankt voor uw review en de prettige samenwerking.
We spreken u snel.