Klantenservice
Betrouwbaarheid
Snelheid/Levertijd

Medisch Charme Magdalena

Geen wetten maar breken van deze eer en weer met jerry en tommie voor de week van oktober en november voor de werken van de wezen van corona en erkrnnen van terek en tevel van de mens voor de gezondheid en parkeren van de vracht en pakket van jullie bedrijf en gasten die bestellen rond de datum verkeerd gegaan en geen wachten op pakket is geen verwachtend gat de wachter voor uw hekken en poorten en lopen in de wegen van de groeven en meyen van uw goren van tijd en poet van europa en westen landen geen poort met de woorden van jan en kees wil geen bestelling meer plaatsen en geen weer woord dank u allen en uw bedrijf waar u werkt

Reactie Shopvoorgezondheid.nl:

Beste Medisch Charme Magdalena,
Hartelijk dank voor uw review.
Het spijt ons om te lezen dat de bezorging niet naar wens was.
Wij hebben op basis van uw klacht gekeken wat er is misgegaan bij deze bestelling.
De zending is in eerste instantie inderdaad retour gekomen vanuit DHL met de melding ‘Bezorging verhinderd’.
Wij hebben daarom direct een nieuwe bestelling verstuurd en dit pakket is de volgende dag bij u bezorgd.
Hierover hebben wij inmiddels contact met u gehad. Onze excuses voor de gang van zaken met de bezorging.
Hartelijke groeten,
Het team van Shopvoorgezondheid

Score voor Shopvoorgezondheid.nl: 3/5
Beveelt u dit bedrijf aan? Nee
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 58