Een week geleden besteld (waarbij 1 artikel later geleverd zou worden - hiervan had ik er 16 besteld én over gebeld met Shoppartners, overige artikelen gewoon "voor 15u besteld, morgen in huis") en meteen betaald. Echter, pas VIJF dagen later een orderbevestiging. Als ik hierover maandag meteen bel, krijg ik een zeer onbeschoft antwoord. Ik geef aan dat ik het vandaag nodig heb en vraag waar ik het eventueel op kan halen. "Is onmogelijk, we kunnen het vandaag versturen, dus heeft u het waarschijnlijk morgen". En i.p.v. 1 artikel wat niet geleverd is, zijn er plotseling 16 niet meer op voorraad! Hierover had ik dus speciaal nog gebeld!!!!! Vervolgens wil ik mijn bestelling annuleren en mijn geld deze week terug: "ik leg het bij de boekhouding neer en weet niet wanneer het betaald wordt".
Er zijn hier duidelijk fouten gemaakt bij Shoppartners en als reactie wordt er weinig meegedacht en het vooral mijn probleem gemaakt. Ik krijg alleen als reactie terug: "ik bied u oplossingen aan en u gaat hier niet mee akkoord". Nee inderdaad, want deze oplossingen zijn voor mij niet haalbaar. Naar mijn oplossingen wordt niet geluisterd.
Erg jammer, want ik was altijd erg tevreden over Shoppartners.

Denk iets meer mee met je klant!

Reactie Shoppartners.nl:

Beste Klant,
Wij zullen altijd met de klant mee te denken, daar waar mogelijk is. Het is dan ook erg jammer dat we er samen niet uit konden komen om de levering bij u te krijgen.
Helaas is het niet mogelijk om uw bestelling dezelfde dag te bezorgen op een ophaallocatie van PostNl. De mogelijkheid voor een aflevering voor de volgende dag wel.

Score voor Shoppartners.nl: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee