Dirk Tassaert

Ik bestelde deze maand een klein aantal vlagjes. Deze vlagjes bleken in voorraad te zijn.
Na drie dagen die nog altijd niet ontvangen te hebben belde ik naar Nederland. Daar werd ik beleefd te woord te staan. Die vlagjes zouden me eerstdaags opgestuurd worden. Na zes dagen kreeg ik een mail dat er iets verkeerd was met de levering. Men vroeg mij mijn rekeningnummer op te geven zodat dit bedrag terug kon overgemaakt worden aan mij. Bizar dacht ik, daar men toch mijn rekeningnummer in hun bezit had, doordat ik via dit rekeningnummer gestort had vanuit België. Na vierdagen stelde ik vast dat het reeds geïnde bedrag nog niet op mijn rekening stond.

Misschien dient er vanuit het bedrijf i.p.v. een mail gestuurd te worden gewoon gebeld te worden met de klant om zo de klant een vollediger uitleg te geven. Dat is voor de klant, ook in België veel duidelijker. Nu heb ik dit product niet aangeleverd gekregen (nog altijd niet juist wetend waarom) maar ben ik wel het reeds betaalde bedrag nog niet terugbetaald en tevens ook nog niet vergoed geworden voor mijn twee buitenlandse telefoongesprekken !!!

Reactie Shoppartners.nl:

Beste Klant,
bedankt voor uw Bericht!
Wij zullen uw opmerking intern bespreken.

Score voor Shoppartners.nl: 2/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee