Prijsstelling
Onze service

Jojo

Ruim aanbod en prima prijzen, maar retourneren is voor eigen rekening. Dit stond in eerste instantie niet (meer) op de website, dus dit kwam voor mij als onaangename verrassing. Klantenservice nam contact op om o.a. dit te bespreken, de rest van het retourneerproces (zelf retourformulier uitprinten, want voor mensen zonder printer best genant kan uitpakken) werd ook besproken. Er is inmiddels wel een neutraler formulier beschikbaar indien buitenshuis geprint moet worden en in de eerste alinea wordt nu (weer) vermeld dat de retourkosten voor de klant zijn.

Ik blijf erbij dat ik liever bij de concurrent koop als de retourkosten daar gratis zijn, want je betaalt zowat de helft aan verzendkosten als je een kleine bestelling van €25 plaatst en een item voldoet niet aan de verwachting of lingerie zou niet passen (€5 verzending bij de bestelling en €7 terug maakt €12). Natuurlijk kun je wel langskomen in de winkel, maar die ligt niet voor iedereen bepaald in de buurt. Als je zeker weet dat je een item koopt dat aan de verwachting voldoet of past, is het geen probleem, bestelling plaatsen is een eitje. Maar in het geval dat het niet zo is en er iets terug zou moeten, is het mij persoonlijk teveel gedoe.

Het telefonisch contact dat ik had was prima, medewerker was vriendelijk en begripvol en dacht mee in oplossingen.

Score voor Sextoyland.nl: 3.5/5
Zou je dit bedrijf aanbevelen? Nee
Aangekocht product: