Heeft u de glaszetter als deskundig en professioneel ervaren en heeft hij u geïnformeerd of alles naar wens was?
Heeft de glaszetter voldoende maatregelen genomen om uw eigendommen te beschermen en heeft hij alles netjes achtergelaten?
Arriveerde onze glaszetter volgens afspraak op tijd?

Bram Eshuis

Glas reparateur die 1e keer kwam was top. Vriendelijk en kundig. De afhandeling daarna is slecht. Na 3 dagen pas een offerte binnen(na meerdere keren bellen) voor ander glas, welke verre van compleet en duidelijk is.
Gevraagd naar uitleg. Opnieuw nog geen reactie. Voor een 24 uurs service zijn ze erg traag en geven ze een gevoel van weinig betrokkenheid.

Neem de klant serieus. De reparateur doet dat wel. Op het kantoor gebeurt dat niet.

Reactie Seuren Glasservice:

Bram Eshuis heeft volkomen gelijk. De noodvoorziening is weliswaar vlot en vakkundig geplaatst, maar in het offertetraject dat erop volgde hebben we inderdaad steken laten vallen en zijn we onzorgvuldig in onze communicatie geweest. Gelukkig gebeurt zoiets bij ons maar hoogstzelden, maar de keren dat het gebeurt nemen we de kritiek dan ook zeer ter harte.
Inmiddels is er telefonisch contact geweest met dhr. Eshuis en zijn we - mede door zijn uiterst sportieve en redelijke opstelling - tot een goede oplossing gekomen. Seuren mag het werk alsnog uitvoeren en dat gaan we uiteraard doen zoals men doorgaans van Seuren gewend is: snel en vakkundig.

Score voor Seuren Glasservice: 1.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Afgenomen dienst: Nieuw glas