Uw feedback over SEPAtool.nl
Uw ervaring in één zin
Welke score zou u geven aan de informatie op de website? Denk daarbij aan de teksten, de voorbeeldsjablonen voor Excel en bijvoorbeeld de instructievideo's.
Waarom en hoe gebruikt u SEPAtool.nl?
Kunt u aangeven hoe u de applicatie gebruikt? Is het bijv. incidenteel omdat uw boekhoudpakket blokkeerde? of heeft u het nodig omdat uw boekhouding in Excel wordt gedaan? Of gebruikte u het misschien om terug te storten omdat iets dubbel geïncasseerd was? We merken dat iedereen de tool anders gebruikt. We zijn benieuwd hoe u het gebruikt.
Welke onduidelijkheden/bezwaren/twijfels had u voordat u SEPAtool.nl ging gebruiken?
Had u voordat u overging tot het gebruik van SEPAtool.nl onduidelijkheden of bezwaren? We horen ze graag zodat we hieraan indien mogelijk kunnen werken.
Gebruiksvriendelijkheid van de tool
Welke score zou u geven aan de algemene gebruiksvriendelijkheid van de tool? Vond u de tool gemakkelijk of moeilijk?
Helpdesk
Welke score zou u geven aan de helpdesk? Denk daarbij aan de bereikbaarheid, reactietijd en de inhoud voor de oplossing van uw vraag of probleem. Heeft u geen gebruik van de helpdesk, kies dan voor n.v.t.
Acceptatie van het bestand bij de bank
Hoe gemakkelijk ging de acceptatie van het gemaakte bestand bij uw bank? Werd het in één keer geaccepteerd? Had u nog inhoudelijke problemen welke werden veroorzaakt voor SEPAtool.nl?
Heeft u nog verbeterpunten of tips?
Kunnen we volgens u de applicatie of dienstverlening nog beter maken? We horen graag uw tips!
Bij welke bank biedt u de gemaakte bestanden aan?
Indien anders, wat is de naam van deze bank?
Beveelt u SEPAtool.nl aan?
Ja
Uw ervaring in één zin