J. Boerma

Op 2 juli iets besteld. Op 4 juli krijg ik bericht dat mijn bestelling onderweg is. Op 6 juli moet ik nog maar afwachten of ik vandaag iets binnen krijg. De producten kan ik dus niet beoordelen. Ze zijn nog steeds niet geleverd. Beslist onhandige firma om een korte termijn een cadeau voor iemand te bestellen. Dan sta je met lege handen bij de jarige op de stoep.
Eerder geleverde producten voldoen prima. Vandaar dat ik weer heb besteld.
Het grote probleem is de levering door DHL. Dat staat in de volksmond niet voor niets bekend als Duurt Heel Lang.
Ik heb meerdere leveranciers waar ik 's avonds voor 11 uur nog iets kan bestellen en dan is het de volgende dag in huis. Dat is mooi. Een dag langer zou best mogen. Maar meer dan twee dagen wachten is mij te lang. Ik zoek een andere leverancier.

Reactie Senses Of Living:

Hoi, jammer dat u de levertijd als teleurstellend heeft ervaren. U heeft op zaterdag besteld. Op maandag (de eerst volgende werkdag) is uw pakketje ingepakt en verzonden. In de regel heeft u dan de volgende werkdag uw pakket in huis. Wij zijn een klein bedrijf en werken geen 24/7 zoals andere grote webshops wel doen. Pakketten worden binnen openingstijden van de winkel door onszelf ingepakt en verzonden en dit wordt ook gecommuniceerd op de webshop.

Score voor Senses Of Living: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee