Truus

6 febr. om 19:35 uur artikel besteld en zaterdag om 10:00 uur in huis. Correspondentie over het pakje was duidelijk. Omdat er geen track and trace is dacht ik dat het de 12e bezorgd zou worden.

Makkelijke zoeken naar een artikel.

Ik heb een account aangemaakt, maar daarmee kan ik niet in de website bekijken wat ik besteld heb. Zou handig zijn als ik mijn bestelde artikelen, een wensenlijstje en betalingen kan bekijken.
Track and Trace is natuurlijk ook handig, maar daar zit misschien een prijskaartje aan.
We waren even niet thuis, dus er lag een briefje dat ik de volgende werkdag (maandag) het pakje bij de Jumbo kon ophalen en dat ik moest tekenen. Maar op het briefje stond niet van wie het pakje was.
Maar zaterdag stond de bezorger voor de deur. Het artikel was verpakt en de naam van een ander bedrijf, namelijk: slechtziend.nl stond op de het doosje. Ik wist natuurlijk wel dat ik een pakje verwachtte.
Ik heb slechtziend.nl bezocht en daar zag ik het artikel dat ik had besteld, maar geen prijs erbij. Dus ik denk dat dat de leverancier van seniorenzaak is. Het zou handig geweest zijn als ook de naam Seniorenzaak op het doosje had gestaan, want ergens dacht ik wel nog 'Ik heb toch niets besteld bij Slechtziend???'
Na 7 februari heb ik geen bericht meer ontvangen van Seniorenzaak, ik dacht dat ze bericht ontvingen als een artikel was afgeleverd en dat ze dan communiceerden met de koper.
Maar alles was wel goed geregeld. Als ik weer eens wat zoek, kijk ik eerst bij Seniorenzaak ;-0

Score voor Seniorenzaak: 4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Geslacht: vrouw
Leeftijd: 67