annie herber

Ik was een van de eersten die een pas had aangevraagd. na een paar weken kreeg ik de pas, dus te laat om op te zeggen. heb ze meermaals uitgelegd, via facebook dus openbaar, dat ik zelf meer voordeelacties via internet kan vinden dan dat ik via de pas kon krijgen. verschillende malen opgezegd en eindelijk na al mijn negatieve berichten en mails kreeg ik eindelijk te horen dat mijn lidmaatschap werd opgezegd en dat ik nog van de pas gebruik kon maken.
ik vraag me af of de rating van 7/10 wel klopt, want er zijn alleen maar negatieve reacties.
dus niet de kaart aanvragen!!!!

Reactie Seniorenvoordeelpas.nl:

Beste mevrouw Herber,
Bedankt voor uw bericht op Feedback Company. Ik heb uw gegevens opgezocht en ik zie dat uw lidmaatschap is komen te vervallen per 1 juni 2018. Wat jammer om te horen dat u zo'n negatieve ervaring heeft gehad met de Seniorenvoordeelpas! Ik kan u verzekeren dat er ook erg veel tevreden leden zijn van de Seniorenvoordeelpas, die met succes gebruik maken van onze voordelen.
Is er iets dat we nog voor u kunnen doen? Als u liever telefonisch met een van onze medewerkers spreekt dan kunt u ons elke werkdag tussen 17.00 en 21.00 uur bereiken op het nummer 085 0700 900. Dan helpen we u graag!
Claudia
Team Seniorenvoordeelpas

Score voor Seniorenvoordeelpas.nl: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
geen, want ik krijg zelf de korting, zoals het hel...