eric aerts

De voordelen die aangeboden worden op de site verschillen naargelang het artikel dat je koopt.
Indien je ergens al ingeschreven bent als klant gelden ze niet, aangezien het enkel geld voor nieuwe leden.
De aanschaf van deze kaart is dan ook nutteloos en weggesmeten geld.
Beter is om te kijken welk artikel je wilt kopen en dan op internet de goedkoopste en betrouwbaarste winkel te zoeken en daar te bestellen.
Door middel van sites als kieskeurig, vergelijk, tweakers enz.
Heb op deze manier al veel geld bespaart.

Reactie Seniorenvoordeelpas.nl:

Beste Eric Aerts,
Bedankt voor uw reactie op Feedback Company. Wat vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent over uw lidmaatschap bij de Seniorenvoordeelpas! Graag geef ik u wat extra uitleg over onze voordelen.
Zoals u kunt lezen op onze website www.seniorenvoordeelpas.nl, kunt u besparen bij meer dan 250 webwinkels en 1000 lokale winkels. Dit zijn bijna allemaal exclusieve kortingen. Het klopt dat er een aantal kortingen tussen zitten die u slechts éénmaal als nieuwe klant kunt gebruiken, maar het overgrote deel is herhaaldelijk bruikbaar.
Het voordeel van de Seniorenvoordeelpas ten opzichte van andere kortingen is dat u de kortingen langdurig geldig zijn en elke keer opnieuw te gebruiken zijn, in tegenstelling tot de kortlopende acties die veelal gelden. Daarnaast kunt u alle voordelen gemakkelijk op één website vinden, in plaats van dat u het hele web af moet speuren op zoek naar de beste aanbieding. Ook krijgt u niet alleen korting op een kleine selectie van het aanbod, maar vaak gelden de voordelen over het gehele aanbod van de (web)winkel!
Kortom, tal van voordelen! Als we u kunnen helpen bij het zoeken naar voor u leuke voordelen, dan horen we het graag. U kunt ons elke werkdag tussen 17.00 en 21.00 uur telefonisch bereiken op het nummer 085 0700 900 of u kunt een e-mail sturen naar klantenservice@seniorenvoordeelpas.nl.
Claudia
Team Seniorenvoordeelpas

Score voor Seniorenvoordeelpas.nl: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee