Jaap Verheul

Waardeloos commercieel bedrijf wat snel geld wil verdienen aan oude mensjes. Eén jaar lid geweest, maar heb er geen enkel voordeel uit kunnen putten, zelfs niet uit die waardeloze hotelvougers die men kon krijgen als men lid werd. Tweede persoon gratis op een geboekte kamer in verschillende hotels, niet zo moeilijk, want je betaalt altijd de kamer voor twee personen. Na wat onderzoek kon ik bijvoorbeeld nog goedkoper boeken bij het Kurhaus dan met hun zogenaamde korting. Na een jaar krijg je stilzwijgend een nieuw pasje en de rekening voor weer een jaar. Ik dus per mail opgezegd en response ontvangen dat de pas is opgezegd maar nog wel een jaar lid zou zijn en voor het komende jaar moest betalen. Ik heb gereageerd dat bij een stilzwijgende verlenging wettelijk een opzegtermijn van één maand geldt en géén jaar ! Daarop heb ik van hen een mail ontvangen dat ik dan nog voor twee maanden moest betalen en een nieuwe factuur zou ontvangen. Daarna alleen maar betalings herrineringen gekregen van respectievelijk € 28.95 en € 36.95 Laatste herinnering want nu zou er een incasso bureau aan te pas gaan komen. Ik ga mijn tijd niet niet meer besteden aan dit bedrijf om iedere keer terug te mailen wat kennelijk haar administratie niet op orde heeft en kennelijk alleen maar met cashen bezig is om wat geld van ménsen met een AOW tje af te troggelen. Ze mogen komen met een deurwaarder en die krijgt dan €23.- : 12 × 1 maand = €1,92 en géén cent meer !!!!

Reactie Seniorenvoordeelpas.nl:

Beste meneer Verheul,
Bedankt voor uw bericht op FeedbackCompany. Wat vervelend dat u alsnog een factuur met het volledige bedrag heeft ontvangen, dat is niet de bedoeling! U hoeft inderdaad niet het volledige bedrag meer te betalen, zoals we u ook al per mail hebben vermeld. U krijgt zo snel mogelijk van ons een aangepaste factuur.
Onze excuses voor het misverstand! Indien u nog vragen heeft dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice door een e-mail te sturen naar klantenservice@seniroenvoordeelpas.nl of u kunt ons elke werkdag tussen 17.00 en 21.00 uur telefonisch bereiken op het nummer 085 0700 900.
Claudia
Team Seniorenvoordeelpas

Score voor Seniorenvoordeelpas.nl: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Niets