Aadahl

Ik heb op 23 sept mij ingeschreven en toen werd pas de prijs van de pas genoemd en heb het ook direct weer opgezegt maar ze sturen toch de pas moest hem aangetekend terugsturen drie dagen na retour zenden toch weer een bericht van After Pay dat ik moest betalen €8.50 kwijt lichten wij de senioren op
Nel Aadahl

Reactie Seniorenvoordeelpas.nl:

Beste mevrouw Aadahl,
Vriendelijk bedankt voor uw reactie op Feedback Company.
Wat ontzettend jammer om te horen dat u een vervelende ervaring heeft gehad met de Seniorenvoordeelpas.
Nadat ik naar het probleem heb gekeken zie ik wat er aan de hand is en zal ik het u ook uitleggen wat er is gebeurd.
U heeft de Seniorenvoordeelpas aangevraagd op 15 augustus 2018. Op 18 augustus 2018 heeft u aangegeven de Seniorenvoordeelpas te willen opzeggen, dit is natuurlijk geen enkel probleem. Omdat de Seniorenvoordeelpas op 18 augustus 2018 reeds was verzonden verzochten wij u om de enveloppe te retourneren, zo wordt uw annulering definitief en schrappen wij het betalingsverzoek.
Nadat u had aangegeven de Seniorenvoordeelpas op te willen zeggen hebben wij het betaalverzoek voor 14 dagen vastgehouden, op deze manier had u 14 dagen de tijd om de Seniorenvoordeelpas te Retourneren. Omdat wij binnen deze 14 dagen nog geen Seniorenvoordeelpas hadden ontvangen heeft u een nieuw betalingsverzoek ontvangen.
Wij zien uw Seniorenvoordeelpas graag tegemoet waarna wij uw annulering definitief maken!
Martijn
Teamleider Klantenservice

Score voor Seniorenvoordeelpas.nl: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
niks maar was wel 8.50 kwijt