Clement Boon

Eten en drinken zelfs ik niet een vrij grote plaats als Nijmegen GEEN RESULTAAT
Nog weinig keus het algemeen. Nog veel werk aan de winkel seniorenpas om tot voordeelpas te komen
1 sterretje

Reactie Seniorenvoordeelpas.nl:

Beste meneer Boon,
Bedankt voor uw beoordeling op Feedback Company. U geeft aan dat het niet lukt om onze voordelen te vinden, daar help ik u graag bij! Wij bieden twee soorten voordelen, namelijk bij webwinkels en bij lokale winkels. De aangesloten webwinkels kunt u vinden op https://seniorenvoordeelpas.nl/partnerslijst/, dat zijn er intussen al meer dan 200!
Voor het lokaal voordeel kunt u kijken op de pagina https://seniorenvoordeelpas.nl/lokaalvoordeel/. Hier kunt u in de zoekbalk de plaatsnaam invullen. Onder de zoekbalk wordt dan een suggestie gegeven, als u daarop klikt dan krijgt u de kortingen in die plaats te zien. Als u bijvoorbeeld "Nijmegen" intypt dan krijgt u daaronder te zien "Nijmegen, Gelderland". Ik heb deze alvast voor u opgezocht, als u klikt op https://seniorenvoordeelpas.nl/lokaalvoordeel/?city=Nijmegen,%20Gelderland dan ziet u dat daar al 25 winkels zijn aangesloten.
Uiteraard houdt het voordeel niet op in Nijmegen, met de Seniorenvoordeelpas kunt u korting krijgen in heel Nederland! Als we u kunnen helpen met het zoeken naar leuke aanbiedingen dan horen we het graag. Ook als u suggesties heeft dan mag u die aan ons doorgeven. Wij zijn bereikbaar op het e-mailadres klantenservice@seniorenvoordeelpas.nl of u kunt ons elke werkdag tussen 17.00 en 21.00 uur telefonisch bereiken op het nummer 085 0700 900.
Claudia
Team Seniorenvoordeelpas

Score voor Seniorenvoordeelpas.nl: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
niet kunnen slagen