50 plusser

Voel me erg opgelicht kan er niets mee.Kon er ook niet meer van af komen en moest betalen,
dacht dat hij gratis was staat nergens bij dat het geldkosten.
heel triest !!
50 plusser

Reactie Seniorenvoordeelpas.nl:

Beste 50 plusser,
Bedankt voor uw bericht via Feedbackcompany. Wij vinden het jammer om te horen dat u zo over de Seniorenvoordeelpas denkt. De pas vraagt u zelf aan en alle benodigde informatie zoals aangesloten partners staat op onze website. Zo kunt u een weloverwogen en geïnformeerde keuze maken.
Op onze aanmeld pagina waarop u uw gegevens invult staat meerdere keren de prijs van de Seniorenvoordeelpas vermeld. Dit staat in het midden, bovenaan de pagina alsmede boven het aanmeldformulier en onder het aanmeldformulier. Het aankoopbedrag wordt nogmaals vermeld in de welkomstbrief, wij gaan er derhalve vanuit dat u op de hoogte bent van de prijs.
Als klantenservice denken wij graag in oplossingen. Gedurende het restant van uw lidmaatschap willen wij u erg graag helpen om, net als onze ruim 60.000 overige leden, te besparen op uw dagelijkse uitgaven. Bijvoorbeeld door telefonisch met u door onze kortingen heen te lopen? Laat u ons dit weten?
Erik
Team Seniorenvoordeelpas

Score voor Seniorenvoordeelpas.nl: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
seniorenpas