Con van Kappel

Allereerst lijken mij de vele positieve beoordelingen absoluut fake, door het bedrijf zelf gemaakt hetgeen heel simpel is.
Ik verwijs naar de veel objectievere meldingen van het programma "Kassa". De eigen ervaring is dat ik reeds lang wacht op betaling van de zgn. korting die ik kreeg bij aankoop van schoenen. Verder een welkomstgeschenk waar mee geschermd wordt: puur een sigaar uit eigen doos: dure juwelierskorting of korting bij een duur restaurant waar je dan ook nog eens met 4 personen moet gaan eten. Meteen klaar staan met incassokosten als het lidmaatschap niet per ommegaande betaald wordt. Kortom alle ingrediënten van een naar oplichting riekende organisatie.
Heb het lidmaatschap meteen opgezegd, wacht nog op bevestiging.

Reactie Seniorenvoordeelpas.nl:

Ai, dat is vervelend te horen! Jammer dat u onze organisatie beticht van oplichting. De Seniorenvoordeelpas verschaft haar leden een verassingsgeschenk, in uw geval heb ik het nagekeken en heeft u van ons een juwelencheque tw.v. 100 euro ontvangen. daarnaast een extra geschenk om binnen enkele geselecteerde restaurants uit eten te gaan. Dit was extra bovenop de belofte dat u een geschenk van minimaal 90 euro zou krijgen ( u ontving een juwelencheque van 100 euro). U geeft aan waar alleen dure juwelen gekocht kunnen worden, dat verbaast ons. Op de website staan tientallen producten ook onder de 100 euro waardoor u een gratis juweel aan kunt schaffen en slechts de verzendkosten van uw bestelling dient te voldoen.
Tevens geeft u aan te wachten op een bevestiging van het opzeggen van uw lidmaatschap. Mijn collega heeft u op 22 dec. 16:28 de bevestiging verzonden, nadat u een half uur eerder per e-mail had opgezegd. Wij streven naar een zo snel mogelijke service, 30 minuten, snel genoeg? Indien u om welke reden deze mail over het hoofd gezien heeft, ik stuur hem graag opnieuw naar u toe :) meld u zich gerust bij onze klantenservice.
Graag wil ik alles in het werk stellen u tevreden te maken. Kan ik u helpen bij het gebruiken van d e ruim 200 speciaal voor onze leden geselecteerde online kortingen?
Ook de korting op uw eerdere bestelling ga ik uitzoeken, kunt u de aankoop nota toesturen naar onze klantenservice onder vermelding van 'aankoop schoenen'. Dit pakken we direct voor u op!
Dank!

Score voor Seniorenvoordeelpas.nl: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee