Vriendelijkheid taxateur
Inspelen op onvoorziene gebeurtenissen
Overeenkomst volgens afspraak
Vriendelijkheid medewerkers

Peter ten Berge

Snelle reactie op het eerste contact. Een afspraak was zo gemaakt. Tijdens de opname op mijn oude adres kreeg ik prima adviezen om de verhuizing soepel en efficiënt te laten verlopen. De offerte was snel in huis, met heldere afspraken over meer/minder werk.

De knoop was snel doorgehakt (dat geeft rust) en één of twee dagen later had ik de dozen al in huis. Ik heb een pad door de voortuin gecreëerd om de looproute naar de laadklep van wagen zo kort mogelijk te maken en de dozen in twee rijen achter de tuindeur gezet.

De verhuizers waren op tijd aanwezig en hebben prima gewerkt. Dozen, meubels en machines werden geplaatst, gemonteerd en aangesloten op de afgesproken plaatsen. Zeer vriendelijk. Zeer efficiënt. Een probleempje met de aansluiting van het gasfornuis werd snel en deskundig opgelost en de deur van de koelkast valt mooi (nee: PRACHTIG) dicht!!

Uiteindelijk heb ik met behulp van vrienden toch nog een aantal stukken in afwijkende formaten en wat spullen uit de schuur zelf verhuist. (Die meters naar de schuur lopen kosten gewoon veel tijd...) De factuur viel dus flink lager uit. Keurig volgens afspraak.

Vier dagen en vier uren na vertrek van de verhuiswagen was alles uitgepakt. De gebruikte dozen werden binnen enkele dagen na mijn verzoek weer opgehaald en de creditfactuur (in verband met een telfout) had ik de volgende dag op de mail.

Deze verhuizer werd me aanbevolen door een gebruiker van Nextdoor in mijn nieuwe woonplaats (Doesburg). Het is een beetje vreemd om overal vijf sterren in te vullen maar eerlijk gezegd kan ik niets negatiefs melden. Dus: vijf sterren.

Maar eerlijk gezegd verdien ik zelf OOK wel een complimentje ;)

Lengtes rioleringsbuis met doppen voor het vervoer van posters.

Score voor Senior Verhuizer: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Afgenomen dienst: Verhuizing eenpersoonshuishouden.