Vriendelijkheid taxateur
Inspelen op onvoorziene gebeurtenissen
Overeenkomst volgens afspraak
Vriendelijkheid medewerkers

C.F. de Jong

De eigenaar reageert snel en komt ook keurig de afspraken na. Vriendelijke medewerkers die snel en netjes werken.
Goede prijs/kwaliteitverhouding.
Wat wel erg jammer is dat het aanbevolen klusbedrijf geen ervaring met behangen had en dat het resultaat daarvan sterk tegen is gevallen.

Er wordt snel gereageerd, afspraken worden nagekomen, en men is ook bereid om mee te denken.
De medewerkers zijn erg vriendelijk en correct. Ook wordt er netjes gewerkt.

Het klusbedrijf wat aanbevolen werd voor saus/schilder/ behangwerk was niet ervaren in behangen waardoor dit resultaat erg tegen is gevallen.
Ik zou dus in het vervolg eerst nagaan of zo'n bedrijf ervaring heeft in het werk dat zij moeten uitvoeren. Dit om vervelende situaties voor alle partijen te voorkomen.

Reactie Senior Verhuizer:

Dag Arina, bedankt voor de feedback. We hebben besloten deze aannemer niet meer aan te bevelen voor dit soort klussen. Zoals eerder vermeld hadden we tot dusver alleen nog maar positieve ervaringen met deze partij. Nu hebben we een partij in de hand genomen die we ook al lang kennen maar iets duurder is. Daar staat tegenover dat deze partij wel kwaliteit aflevert die boven de standaard ligt.
Nogmaals bedankt voor de feedback en de prettige samenwerking.

Score voor Senior Verhuizer: 4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Afgenomen dienst: Verhuizing