Selfdrive4x4.com

Selfdrive4x4.com Ook benieuwd naar feedback over de webshop Selfdrive4x4.com? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company191
100 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Selfdrive4x4.com met 9.2/10. Gebaseerd op 191 ervaringen.
Aanbod producten / diensten
Kwaliteit Advies
Kwaliteit 4x4 huurauto
Zeer goed (9/10)
Prima (7/10)

Beoordeling

Selfdrive4x4.com 1 beoordeling
Zeer goed (9/10)

Het bedrijf biedt een goed doordachte reis aan met een goede opbouw en mooie kampeer lokaties. Op vragen werd over het algemeen snel gereageerd.

Hans Schoelink heeft een goede naam ter plaatse. Het noemen van de naam van het bedrijf was vaak al voldoende om in te checken op de dampsites.
Goed doordachte opbouw van de reis. Goede dagafstanden. Aankomst meestel begin van de middag zodat ook wat tijd was om rustig de omgeving te verkennen/ een gamedrive te doen.

Verdeling overnachtingen op kampeerplaatsen en B&B niet altijd logisch. B&B in Gantz was wat ons betreft overbodig. Kamperen was net zo gemakkelijk. Met 3 personen in de tent: er werd een matras op de grond bijgelegd, zonder klamboe. Ons reisgezelschap heeft er voor gekozen om gewoon in de daktent te slapen.

Score voor Selfdrive4x4.com: 4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja
Geslacht:vrouw
Leeftijd:49
Aangekocht product :4x4 zelfdrive Namibie en Botswana

Het bedrijf biedt een goed doordachte reis aan met een goede opbouw en mooie kampeer lokaties. op vragen werd over het algemeen snel gereageerd.

Bedrijfsinformatie

Ontdek zelf per 4x4 de mooiste plekken en de meest fantastische dieren in Afrika. Ervaar de vrijheid en kies zelf welk avontuur u het beste past. Selfdrive4x4 biedt u diverse complete 4x4 safari reizen aan. Onze jarenlange self drive ervaring zorgt voor een perfect reisaanbod met optimale reisroutes en voordelige prijzen. Onze meest populaire bestemmingen zijn Botswana, Namibië en Zuid-Afrika.
Adres
Noorderweg 2