Selfdrive4x4.com

Selfdrive4x4.com Ook benieuwd naar feedback over de webshop Selfdrive4x4.com? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company191
100 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Selfdrive4x4.com met 9.2/10. Gebaseerd op 191 ervaringen.
Aanbod producten / diensten

Beoordeling

Selfdrive4x4.com 1 beoordeling
C.A. van Houwelingen
C.A. van Houwelingen

Prima georganiseerde reis, alles klopte van het begin tot het eind. De toegezonden route bracht ons via de Garmin vaak tot voor de deur. Accommodaties waren over het algemeen goed tot zeer goed.
Het blijft natuurlijk Afrika, maar geen vervelende verassingen gehad

Goed contact via email en telefoon. Men weet waar men mee bezig is, de goede kennis van Namibië komt tot uiting in de geplande reis.
De gehuurde auto's via Asco waren prima.

Ofschoon de Lonely Planet wordt toegezonden, waar erg veel in staat, zou een beschrijving van de meest interessante punten op de uitgestippelde reis misschien handig zijn. De Lonely Planet is erg Amerikaans en sommige omschrijvingen kloppen niet erg meer.

Score voor Selfdrive4x4.com: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja
Geslacht:man
Leeftijd:64
Aangekocht product :23 daagse rondreis door Namibië met 4 personen en...

Prima georganiseerde reis, alles klopte van het begin tot het eind. de toegezonden route bracht ons via de garmin vaak tot voor de deur. accommodaties waren over het algemeen goed tot zeer goed..
het blijft natuurlijk afrika, maar geen vervelende verassingen gehad.

Bedrijfsinformatie

Ontdek zelf per 4x4 de mooiste plekken en de meest fantastische dieren in Afrika. Ervaar de vrijheid en kies zelf welk avontuur u het beste past. Selfdrive4x4 biedt u diverse complete 4x4 safari reizen aan. Onze jarenlange self drive ervaring zorgt voor een perfect reisaanbod met optimale reisroutes en voordelige prijzen. Onze meest populaire bestemmingen zijn Botswana, Namibië en Zuid-Afrika.
Adres
Noorderweg 2