Selfdrive4x4.com

Selfdrive4x4.com Ook benieuwd naar feedback over de webshop Selfdrive4x4.com? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company191
100 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Selfdrive4x4.com met 9.2/10. Gebaseerd op 191 ervaringen.
Aanbod producten / diensten
Kwaliteit Advies
Kwaliteit 4x4 huurauto

Beoordeling

Selfdrive4x4.com 1 beoordeling
Warner Tiemensma
Warner Tiemensma

Wat was alles prima geregeld. Vanaf het 1e contact over onze reis, de suggesties en adviezen over onze route, de kaarten en Lonely Planet die we voorafgaand aan de reis hebben gekregen en natuurlijk de GPS en oplader voor in de auto gedurende onze reis. In een woord uitstekend.

Het persoonlijke contact. Zeer snelle reactie op vragen. Zeer goede adviezen, je merkt aan alles dat jullie echt weten waar je het over hebt. Jullie enthousiasme.

Jullie hadden ons gewaarschuwd voor de Kuku fence maar er zijn op veel meer plekken controle punten. O.a bij Palmwag. Toen we weggingen uit Palmwag controle gehad en waren we onze eieren kwijt. Maar ook al voor Kuku fence hadden we een controle.

Score voor Selfdrive4x4.com: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja
Geslacht:man
Leeftijd:56
Aangekocht product :Self Drive reis Namibië/Botswana

Wat was alles prima geregeld. vanaf het 1e contact over onze reis, de suggesties en adviezen over onze route, de kaarten en lonely planet die we voorafgaand aan de reis hebben gekregen en natuurlijk de gps en oplader voor in de auto gedurende onze reis. in een woord uitstekend.

Bedrijfsinformatie

Ontdek zelf per 4x4 de mooiste plekken en de meest fantastische dieren in Afrika. Ervaar de vrijheid en kies zelf welk avontuur u het beste past. Selfdrive4x4 biedt u diverse complete 4x4 safari reizen aan. Onze jarenlange self drive ervaring zorgt voor een perfect reisaanbod met optimale reisroutes en voordelige prijzen. Onze meest populaire bestemmingen zijn Botswana, Namibië en Zuid-Afrika.
Adres
Noorderweg 2