Selfdrive4x4.com

Selfdrive4x4.com Ook benieuwd naar feedback over de webshop Selfdrive4x4.com? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company166
Uitstekend (10/10)
100 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Selfdrive4x4.com met 9.2/10. Gebaseerd op 166 ervaringen.
Prima (7/10)

Beoordeling

Selfdrive4x4.com 1 beoordeling
Rick en Nikki
Rick en Nikki

In overleg samen tot een mooie planning gekomen voor een vakantie van 3 weken door Zuid-Afrika, Botswana en Zimbabwe.
Mooie unieke kampeerplekken in het wild van Botswana.
Informatie/vouchers te vinden in de Drop-box.

Snelle reactie via de mail.

één keer zijn we een supermarkt en benzine station misgelopen wat op de dag zelf voor enige vertraging heeft gezorgd. Achteraf zonde, omdat we hierdoor veel tijd zijn verloren. Handig om als tip op de planning te vermelden.

Score voor Selfdrive4x4.com: 4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja
Geslacht:man
Leeftijd:27
Aangekocht product :Selfdrive reis Zuid-Afrika, Botswana, Victoria Fal...

In overleg samen tot een mooie planning gekomen voor een vakantie van 3 weken door zuid-afrika, botswana en zimbabwe. .
mooie unieke kampeerplekken in het wild van botswana. .
informatie/vouchers te vinden in de drop-box.

Bedrijfsinformatie

Ontdek zelf per 4x4 de mooiste plekken en de meest fantastische dieren in Afrika. Ervaar de vrijheid en kies zelf welk avontuur u het beste past. Selfdrive4x4 biedt u diverse complete 4x4 safari reizen aan. Onze jarenlange self drive ervaring zorgt voor een perfect reisaanbod met optimale reisroutes en voordelige prijzen. Onze meest populaire bestemmingen zijn Botswana, Namibië en Zuid-Afrika.
Adres
Noorderweg 2