Selfdrive4x4.com

Selfdrive4x4.com Ook benieuwd naar feedback over de webshop Selfdrive4x4.com? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company166
Uitstekend (10/10)
100 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Selfdrive4x4.com met 9.2/10. Gebaseerd op 166 ervaringen.
Aanbod producten / diensten
Kwaliteit Advies
Kwaliteit 4x4 huurauto
Goed (8/10)

Beoordeling

Selfdrive4x4.com 1 beoordeling
Zeer goed (9/10)

Gekozen als resultaat van een zoekopdracht op internet. Bleken te bieden wat we zochten. En hebben aan alle beloftes voldaan. Goede keuzes, zorgvuldige voorlichting, alles op tijd en prima uitgevoerd. Op alle vragen snel een antwoord en vooral duidelijkheid.

Score voor Selfdrive4x4.com: 4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja
Geslacht:man
Leeftijd:67
Aangekocht product :Rondreis Namibie en Botswana

Gekozen als resultaat van een zoekopdracht op internet. bleken te bieden wat we zochten. en hebben aan alle beloftes voldaan. goede keuzes, zorgvuldige voorlichting, alles op tijd en prima uitgevoerd. op alle vragen snel een antwoord en vooral duidelijkheid.

Bedrijfsinformatie

Ontdek zelf per 4x4 de mooiste plekken en de meest fantastische dieren in Afrika. Ervaar de vrijheid en kies zelf welk avontuur u het beste past. Selfdrive4x4 biedt u diverse complete 4x4 safari reizen aan. Onze jarenlange self drive ervaring zorgt voor een perfect reisaanbod met optimale reisroutes en voordelige prijzen. Onze meest populaire bestemmingen zijn Botswana, Namibië en Zuid-Afrika.
Adres
Noorderweg 2