Kwaliteit 4x4 huurauto
Kwaliteit Advies
Aanbod producten / diensten

Ik ben erg tevreden over de kwaliteit van de verschillende kampeerplekken.

Ligging van de kampeerplekken was erg goed, vooral de plekken die niet zo voor de hand liggen (niet in de nationale parken) zijn erg mooi en die vindt je zelf niet zomaar.

Desert Breeze B&B in Skwakopmund -> Fantastisch! Zeker aan te raden.

Route naar Ugab Rhino Camp -> Fantastisch! Leuke uitdaging!

1e dag in Windhoek hebben we in Arebbush lodge gezeten, wij hadden het leuker gevonden om deze dag meer in het centrum van de stad gezeten te hebben. Omdat je net aankomt in een nieuw land is het fijn om vanuit je hotel direct wat rond te kunnen lopen ipv dat je met een taxi moet.

Bij Deception Valley in CKGR en Ihaha in Chobe hebben we te maken gehad met een dubbele boeking op 1 kampeerplek. Hier kan comealong safari's wellicht niks aan doen, maar ik wil wel graag de feedback geven want het is niet fijn om aan het einde van de dag ergens aan te komen en dan onverwachts je plek moeten delen.

Bij Ngepi camp hebben we de 2e nacht een upgrade naar een 'tree house' gepakt. Dit was erg geslaagd, hele mooie ligging (tree house no. 8) en vanwege de 'rustige' dag hebben we ook erg kunnen genieten van deze upgrade.

Reactie Selfdrive4x4.com:

Dank voor uw beoordeling. Wij adviseren niet om 's avonds lopend op pad te gaan in Windhoek, Johannesburg of een andere stad van aankomst.
Er zijn campsite uitbaters die inderdaad 'zomaar' mensen een gedeelde campsite toewijzen. Wij hebben hier helaas geen zicht op. Alleen SKL (o.a. Savuti en Khwai) garanderen onze klanten een privé kampeerplek.
Wij maken in overleg met de klant een route op maat en ter plekke een upgrade doen behoort altijd tot de mogelijkheden.

Score voor Selfdrive4x4.com: 4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Aangekocht product: Accomodatie boekingen in Namibie en Botswana