Kwaliteit 4x4 huurauto
Kwaliteit Advies
Aanbod producten / diensten

Guusje Poot

Prima ervaring met Selfdrive4x4.com! Duidelijke informatie op de website alsmede het 'fysieke' contact via mail en telefoon. De infobijeenkomst afgelopen jaar in Hilversum met zowel de organisatie als ervaren reizigers was erg zinvol en heeft ons doen besluiten onze reis via hen te boeken wat achteraf gezien een zeer juist besluit was. Ook het toegezonden navigatiesysteem werkte feilloos, wat de reis door een onbekend land een stuk makkelijker maakte. De reis door Namibië was fantastisch met alleen maar hoogtepunten.

De duidelijke communicatie en beantwoording van vragen hebben wij als zeer prettig ervaren. Bij aankomst In Windhoek stonden bij verhuurbedrijf Bushlore de 2 moderne en van alle gemakken voorziene 4x4's keurig op ons te wachten. Hier kregen we een gedegen uitleg (bijna 2,5 uur) over de werking van de auto's. Ook dit hebben we als zeer prettig ervaren waardoor we vol zelfvertrouwen op pad gingen. De auto's hebben geen mankementen vertoond op 1 lekke band na die we gelukkig kregen bij een benzinestation waar we de band hebben laten repareren. Daar werden ook de gastanks van de kooktoestellen bijgevuld wat wel even voor problemen zorgde. Bij het aansteken kwamen er alleen steekvlammen uit. Hierover een medewerker van Bushlore gebeld (we kregen een lijst met telefoonnummers mee voor het geval er zich calamiteiten zouden voordoen) die vertelde dat de tanks waarschijnlijk te vol waren getankt. Hij raadde aan om een hoeveelheid gas uit de flessen te halen waardoor de druk verminderde en we de flessen weer gewoon konden gebruiken. Dit bleek inderdaad het probleem te zijn. Ook dit 'probleempje' werd dus keurig opgelost.

Tip: Wij hebben zelf een oude telefoon uit Nederland meegenomen en in Namibië een simkaart gekocht zodat we, zonder extra kosten, bijvoorbeeld een campsite konden bellen of er nog plek was. Dit werkte prima en kost bijna niets!

Score voor Selfdrive4x4.com: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Aangekocht product: Rondreis Namibië zonder vaste reisroute