Kwaliteit 4x4 huurauto
Kwaliteit Advies
Aanbod producten / diensten

M. Beijer

Erg goed, goed advies over de route en alternatieven als iets niet mogelijk was, mooie overnachtingsplekken en snelle reactie via sms wanneer het nodig was. Alles is helemaal volgens planning verlopen. Voorafgaand aan de reis ook altijd bereikbaar voor alle vragen. Goed en eerlijk advies.

Veel kennis over de bestemming, bereikbaar tijdens de reis, handig systeem met dropbox voor alle documenten, gebruik van middelen als gps, drukmeter etc. dat vooraf werd toegestuurd, excel sheet met alle nodige info en belangrijke tips, op de juiste momenten ook even een B&B voor een warm bed en goede douche (en wifi voor de kinderen).

- In het excel sheet stond benoemd dat de shuttle service naar vic falls vanuit Senyati geboekt kon worden. Hier boden ze ook de river cruise over de chobe aan. Maar na rondvragen bij andere kantoren in Kasane bleek dat het boeken van zowel de river cruise als de vic falls via Senyati bijna twee keer zo duur was. We voelden ons daardoor een beetje belazerd. De receptie kon ook niet goed uitleggen waarom de prijzen bij hen zoveel duurder waren ('zo duur zijn we nou eenmaal'). Misschien niet meer adviseren of anders omschrijven.

- We vonden Tuli Block een mooi gebied, maar ook heel vreemd doordat bijna het hele gebied privaat was. Daardoor is het niet goed te bekijken. We belandden per ongeluk op een game reserve van iemand zonder dat we wisten dat we hier niet mochten komen en hadden een hoop gedoe met twee boeren die ons daar ontdekten. Ik zou andere reizigers beter adviseren hoe het daar werkt (niet van de hoofdweg of benoemen waar gamedriven wel kan). Wij kwamen er te laat achter dat we eerst 50 km de hoofdweg af moesten voor mooi gamedriven.

Score voor Selfdrive4x4.com: 4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Aangekocht product: 21 dagen Botswana