Kwaliteit 4x4 huurauto
Kwaliteit Advies
Aanbod producten / diensten

Matthijs van de Peppel

Prettige samenwerking, reageren snel en zijn deskundig

Communicatie en deskundigheid. Goede partners (autoverhuur door Bushlore was zeer goed). Zeer goede selectie van campsites. We stonden op prachtige plekken.

Enkele details:
- Duidelijk communiceren dat het zeer verstandig is om alle vouchers uit te printen. Je moet ze regelmatig tonen.
- Het adres van de camping bij Pilanesberg stond niet goed in het navigatiesysteem
- Elephant Sands vonden wij de moeite niet waard. Het is erg commercieel (geworden). Je ziet olifanten van heel dicht bij, maar in Sengyati nog beter. De gamedrive bij Elephant Sands was relatief duur en niet erg spectaculair.
- Op onze planning stond dat we de permit van te voren moesten kopen bij de gate, dat kan echter ook op de dag zelf.
- We moesten voor Savuti onze bandenspanning al verlagen voor het diepe zand. Dat stond niet zo op de planning.
- In Khwai zijn er nauwelijks winkels om goede inkopen te doen, dat kun je beter doen in Kasane. Zou ook aangepast kunnen worden op de planning.
- Kubu Island was voor ons 5 uur rijden, ipv 3 uur

Reactie Selfdrive4x4.com:

Dank voor uw mooie beoordeling. Uw vouchers worden geplaatst in de persoonlijke Dropbox van de klant zodat deze ten alle tijden beschikking heeft deze waar dan ook te tonen. Permits kun je het best al geregeld hebben bij de Sedudu Gate voordat je het Chobe NP (Riverfront) al in gaat want dat kan je veel tijd schelen en zo haal je meer uit die dag zelf. In elke passage met zand kan het zijn dat je de bandenspanning moet verlagen. Ik heb zelfs dat ooit moeten doen in het centrum van Maun. Omstandigheden off-road zijn nooit hetzelfde. Gemiddelde (netto rijtijd) van Khama Rhino naar Kubu Island is over het algemeen zo'n 4 uur...

Score voor Selfdrive4x4.com: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Aangekocht product: Botswana selfdrive vakantie