Kwaliteit 4x4 huurauto
Kwaliteit Advies
Aanbod producten / diensten

Deze zomer een self drive reis geboekt via hen. Alles prima geregeld en vooral de auto was goed, via een prima verhuurbedrif. Ook de route was goed opgebouwd en de lokaties goed gekozen. Vaak hadden we de beste spot op de campsites.

Duidelijk Ervaring met het soort reizen dat ze aanbieden. Uitgebreide informatie vooraf. Selectie van en contractering van de campsites en B&B locaties. Goede verhuurder van de auto. Alles goed geregeld en liep, zeker voor Afrikaanse begrippen- op rolletjes, Er was een kleine hapering bij het inleveren van de auto maar sja, het blijft Afrika. Vervelend dat onze vlucht werd gecancelled op de terugweg. Dat lag uiteraard aan SAA, niet Selfdrive 4x4.

Klantvriendelijkheid: vaak kregen we als we iets vroegen te horen ; zoek maar op staat in de dropbox. Daar stond zoveel info dat we soms de weg kwijt raakten, maar we kregen de indruk dat we vooral niets moesten vragen.
Ook viel ons achteraf het vele rijden tegen, zeker omdat je dat alleen bij daglicht kunt doen. wat we ons niet realiseerden tevoren is dat je meestal de hele dag aan het rijden bent en amper tijd hebt om iets te gaan zien. wellicht hadden we daar tevoren beter advies over kunnen krijgen.

Reactie Selfdrive4x4.com:

Dank voor uw feedback! De periode waarin jullie hebben gereisd is altijd een enorm drukke periode (zo'n 50 groepen tegelijkertijd op reis). Onze nadruk ligt dan op een snelle en adequate reactie c.q. afhandeling zodat de klant snel geholpen is. Het 'klantvriendelijkgevoel' kan daardoor wat onder druk komen te staan... ;)
De persoonlijke Dropbox wordt direct al bij het maken van de boeking gemaakt en gevuld met belangrijke informatie. Daar zit inderdaad veel info in en wij willen benadrukken dat klanten deze goed gebruiken en bij vragen contact met ons opnemen.

Score voor Selfdrive4x4.com: 4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Aangekocht product: selfdrive reis Namibie- Botswana