Kwaliteit 4x4 huurauto
Kwaliteit Advies
Aanbod producten / diensten

Robin Kraak

Goed, selfdrive heeft voor de tweede keer een prachtige reis georganiseerd. Bij onze volgende selfdrive zullen we zeker weer gebruik maken van Selfdrive

Kwaliteit van het advies, flexibiliteit betreffende het reisschema. Goede inschatting wat qua reistijd en reisafstanden realistisch is.
Goede begeleiding zowel ter plaatse als voor af gaand aan de reis. Selfdrive zorgt ervoor dat zijn klanten veilig op pad gaan (mede door het meeleveren van navigatie, omvormers, satelliet telefoon, bandenspanningsmeter).
Zeer actief op facebook met de juiste tips en tricks

Informatie op de website en het forum is niet geheel up to date. Het forum betreft dit met name de road conditie. Terwijl de website zeer up to date is en adequaat is voor reizen in Zuid-Afrika, Botswana en Namibie, is dit niet het geval voor Mozambique en Zambia.
Verder vonden wij het opvallend dat de huurauto's van Bushtrackers (wij reden met twee auto's) qua uitrusting onderling niet gelijk waren. Tevens vonden wij de auto's van BushTrackers qua indeling en uitrusting (zoals niet standaard een aircompressor voor wisselingen in bandenspanning) minder uitgebreid tov de auto's van Bushlore.

Score voor Selfdrive4x4.com: 4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Aangekocht product: Rondreis Zuid-Afrika/Botswana