Kwaliteit 4x4 huurauto
Kwaliteit Advies
Aanbod producten / diensten

Mareille Rijnberk

Een top reis met wat kleine aanpassingen precies aansluitend op onze wensen, snelle reactie, goed advies ivm rijafstanden en tijden, goede documentatie en snelle hulp wanneer nodig op plaats van bestemming (sneller dan Asco welke lokaal gevestigd is!).

- Sprekende website incl. mooie foto's
- Type reizen sluit aan bij onze wensen
- Flexibiliteit voor maken van aanpassingen
- Verstrekken van goede kaart en Lonely Planet inclusief, welke wij zelf anders sowieso beide zelf hadden aangeschaft
- Handig excel met afstanden, rijtijden en tips voor onderweg
- Gebruik van Dropbox voor delen zinvolle informatie als voorbereiding op de reis
- Navigatie systeem met juiste kaarten (alhoewel onze Montana ook had voldaan) en oplader verstuurd
- Emergency help 24x7 die goed van pas kwam ;-)
- Mooie locaties wanneer niet de standaard NWR locaties

- We hadden de specificaties van de auto bekeken op jullie site, en hier staat kampeeruitrusting incl. handdoeken, Asco in Namibie is hier echter vanaf gestapt. Gelukkig hadden wij ieder 1 handdoek bij ons, dus we hebben ons kunnen redden. Zou het echter even aanpassen op de site.
- Verbeterpunt voor Asco, wij hebben de gehele reis de rechter voorband op moeten pompen terwijl wij dag na ophalen voor vertrek uit Windhoek al terug zijn gegaan omdat de band behoorlijk leeg gelopen was. Het bleek niet de band te zijn maar scheur in velg die we op eigen kosten hebben laten maken wat het wel verbeterde maar niet geheel verholp, als Asco zelf goed had gecontroleerd hadden ze velg en band omgewisseld.
- De inclusief beter aangeven op de vouchers, voor ons betrof dit een aanpassing t.o.v. jullie reis in Okonjima waar niet duidelijk was wat inbegrepen was. Ik had dit wel nog gevraagd, maar dit was niet duidelijk bij de lodge en zij moesten dit nog valideren. Uiteindelijk kwam het overeen met wat jullie hadden aangegeven.

Score voor Selfdrive4x4.com: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Aangekocht product: Namibië reis 21 dagen compleet