Kwaliteit 4x4 huurauto
Kwaliteit Advies
Aanbod producten / diensten

Henriëtte den Hartog

Goed. Zie de punten hieronder

Meet en Greet was goed, daar hebben wij van ervaren reizigers veel bruikbaars gehoord.
Alle voorbereidingen die je vior ons gedaan hebt waren goed. Snelle informatie, snel toesturen van vouchers via Dropbox werkte goed. In Botswana hebben we geen enkel probleem gehad met de reserveringen

In de gps zat niet de route en vastgelegde campsites. Daar waren wij wel vanuit gegaan. Dus dat was voor,a in het begin uitzoeken ter plekke hoe wij de campsites konden vinden.
Het vinden in de gps van plaatsen was ook moeilijk. In Botswana moesten we eerst een provincie invoeren en dan pas een plaats. Dese kon de gps vaak niet vinden. Het zoeken en vinden van plaatsen moesten we doen via de kaart. Het zoeken en vinden van campsites via de kaart kon pas als je jn de buurt van de campsite was.

Wat ons tegenviel in de reis was het dagelijks verplaatsen naar andere campsites. Het was beter geweest om meerdere dagen op een campsite te blijven en vandaar uit gamedrives te doen. Na een dag reizen waren we vaak 's avonds te moe om nog een keer gamedrives te doen voor zonsondergang. Vooral als gevolg van het zware reizen via de zandtracks. Er was door het dagelijks doorreizen ook weinig gelegenheid andere activiteiten of excursies te doen. We hebben in afwijking van het programma de overnachting in de southcamp overgeslagen. En zijn twee nachten in planet baobab gebleven. Daardoor konden we een excursie met overnachting op de zoutvlakte doen. Het zoeken naar stokstaartjes, rijden op een quad, een braai op de zoutvlakte en slapen in de openlucht op de zoutvlakte was een fantastische ervaring die we andere reizigers zeker kunnen aanraden.

Reactie Selfdrive4x4.com:

De route wordt niet in de GPS geladen omdat dat te vaak problemen gaf. Wij willen vermijden dat mensen achter een pijl aan gaan rijden. De tracks kunnen nl. dagelijks veranderen qua berijdbaarheid. Alle campsites, B&B's en Lodges staan standaard in de software van Tracks4Africa. Wij zullen dit duidelijker gaan communiceren met toekomstige klanten.

Score voor Selfdrive4x4.com: 4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Aangekocht product: Maatwerk reis naar Botswana