Komt Schulte Energie & Techniek haar afspraken na?
Werd er adequaat en deskundig antwoord gegeven op uw vragen?
Hoe heeft u de uitvoering van de werkzaamheden ervaren?
Voldeed de offerte aan uw wensen en eisen?

Weerink

Wisselende ervaring. Zie hieronder al een notitie, verder werd ons geadviseerd om de omvormer buiten te plaatsen, terwijl men deze heel goed op de vliering kon plaatsen. Dit was ook het advies van de monteurs, die een tijd van te voren bij de buren waren en wij aan hun informatie hadden opgevraagd. Wij wouden deze niet graag buiten, maar kon volgens Tim wel.

Verder werd ons gebeld, omdat wij de rekening nog steeds niet hadden betaald. Deze hadden wij niet ontvangen, zowel niet met de mail en niet in de spam. Wij kregen de indruk dat wij wel als wanbetaler overkwamen. Wij werden zeer onvriendelijk te woord gestaan. Hebben de andere dag direct betaald.

Zeer positief, de groep monteurs die hier werkzaam zijn geweest. Netjes en snel gewerkt.

Hoe heeft u de werkwijze en communicatie van Schulte Energie & Techniek in het offertetraject ervaren?

Negatief. De offerte moest opnieuw worden gemaakt, omdat jullie de optimizers waren vergeten, hier waren wij niet van uitgegaan, omdat het wel boven op de offerte werd genoemd. Met zelfs nog een uitleg in de bijlage. Met het gevolg dat het honderden euro’s duurder werd.

Wilt u meewerken aan een referentieverhaal op onze website? Bekijk voorbeelden op schulte-energie-techniek.nl/referenties

Nee

Score voor Schulte Energie & Techniek: 3.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Zonnepanelen